Venda d'Instruments

Des de Tarantel·la volem facilitar als alumnes l’obtenció d’instruments, partitures i accessoris que necessitaran per l’aprenentatge. Per això tenim una botiga de música adherida a l’escola.

Us podem subministrar tots els instruments musicals que necessiteu i els seus accessoris, amb la valoració i l’assessorament personalitzat sobre les vostres necessitats.

Solem treballar amb instruments nous però en pianos digitals o acústics i teclats us podem oferir alguns elements de 2a. mà. amb un preu força interessant.

Feu una ullada a https://www.musicaltarantella.com/ on trobareu tot el material que necessiteu.

Atenció:

Descomptes del 12 al 15 % per els nostres alumnes en tots els pianos verticals o digitals

Lloguer de pianos acústics des de 55€ /mes

Podràs adquirir tots els llibres i material de música amb un descompte especial per ser alumne de l’Escola, en l’establiment annex al centre.

No dubteu en venir a veure’ns.

Sempre al vostre servei. ​

Comprar a Tarantel.la és col.laborar a fer cada dia millor la nostre escola.